Behandling af sager

Hjælp os til at hjælpe dig bedst muligt med at behandle din sag hurtigt og effektivt.

Behandling af sager

Vi behandler naturligvis sager og henvendelser hele dagen. Hvis din sag haster, er du velkommen til at angive det i emnefeltet i mailen eller kontaktformularen. Så vil vi være særligt opmærksomme på at få igangsat behandlingen hurtigt.

Hjælp os med at forstå dit problem så godt som muligt. Indsæt eksempelvis skærmdump med en fejltekst, og oplys os om, hvilket system du har spørgsmål til. For at lette sagsgangen for dig og for os, vil vi bede dig om at angive kontaktperson og dit telefonnummer i sagen, så vi kan kontakte dig for en afklaring omkring sagen, eller har behov for flere oplysninger.

Sags-id fælles reference

Når du sender en sag via mail eller kontaktformular, bliver den automatisk indlæst i vores sagssystem sammen med evt. vedhæftede filer. Herefter får du en mail som kvittering på, at vi har modtaget en sag fra dig. I kvitteringen får dit spørgsmål et nummer, et såkaldt sags-id. Det står i emnefeltet i din kvitteringsmail. Nummeret er din og vores fælles reference til netop din sag, og er indgangsnøglen til at finde eller tilføje oplysninger til en given sag.