Support

Moderniseringsstyrelsens yder digital support om økonomisystemer og HR- og lønsystemer.

Moderniseringsstyrelsens Support svarer på spørgsmål om bl.a. anvendelse af  Navision Stat, IndFak, Statens Lønsystem (SLS), RejsUd og Statens Koncernsystem (SKS).

Sådan henvender du dig

Læs her, hvilke områder der er omfattet og hvordan du henvender dig

Særligt for ØSC-institutioner

Det er sagens natur, der afgør, hvem du skal kontakte:

  • Har du bestillinger og spørgsmål i forhold til de daglige løn- og regnskabsopgaver, skal du kontakte dit leveranceteam.
  • Har du brug for bistand til anvendelse af systemer, systemsammenhænge og regler skal du kontakte Moderniseringsstyrelsens Support.

Andre opgaver

Henvendelser angående statens indkøbsaftaler rettes til statensindkob@modst.dk

Henvendelser om NemHandel eller elektronisk fakturering rettes til Digitaliseringsstyrelsen. Læs mere på Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside