Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

Brugertilfredshed oktober 2017

02-11-2017 Navision Stat

Nåede du ikke sidste Navision Stat brugertilfredshedsundersøgelse, er der nu en ny chance for at fortælle os, hvad du mener om både selve systemet og de services, som vi tilbyder i relation til Navision Stat.

Vi har stadigvæk brug for din hjælp og ærlige mening

I forbindelse med vores tilfredshedsundersøgelse for Navision Stat foretaget i april/maj 2017 modtog vi rigtige mange tilbagemeldinger. Dette er vi rigtig glade for, idet det giver os værdifulde pejlemærker for, hvor I som brugere ser eventuelle udfordringer, og hvor vi kan forbedre kvaliteten.

Indkomne forslag og kommentarer ved seneste undersøgelse i april 2017

Alle indmeldte forslag, uden eksisterende løsning, bliver registreret, visiteret og prioriteret.
I den forbindelse har vi konstateret, at der i nogle tilfælde allerede findes løsninger, som vi ikke har været gode nok til at kommunikere. Læs derfor 'Hvad vi ikke vidste, at I ikke vidste (pdf)

Hvad har vi valgt at gå videre med?

Genvejstaster
Rigtige mange af jer har meldt tilbage, at der er udfordringer relateret til anvendelse af genvejstaster i Navision Stat. Da Navision Stat bygger på Microsoft Dynamics NAV, er en stor del af de eksisterende genvejstaster ikke noget, vi har mulighed for at ændre på. Men det vi kan gøre, og vil gøre, er at have større fokus på genvejstaster ved videreudvikling af ny og eksisterende funktionalitet i Navision Stat.

Performanceproblemer
Oplevelse af at blive låst af anden bruger, rapport der viser pausecirkel ved bogføring, eller tvivl om man har foretaget en betaling, fordi systemet ikke svarer hurtigt nok, opleves som irritationsmoment. Vi forholder os naturligvis løbende til mulig optimering af performance, og afledt af de indmeldte forslag vil vi konkret se på performanceoptimering i forbindelse med rapporten 'Forbrug og Budget' og i forhold til 'Bogføring af bankafstemning'.

Brugertilfredshedsundersøgelse oktober/november 2017

Som tidligere udmeldt, vil vi gerne afvikle løbende brugertilfredshedsundersøgelse af Navision Stat, og derfor håber vi, at I har lyst til at bidrage endnu en gang.
Vi har justeret spørgeskemaet afledt af sidste undersøgelse, således at besvarelsen gerne skulle kunne gennemføres endnu hurtigere.

Sidste frist for deltagelse i undersøgelsen den 31.10.2017, er pr. 02.11.2017 udvidet til 10.11.2017. Bemærk i øvrigt, at denne brugertilfredshedsundersøgelse ikke må forveksles med Moderniseringsstyrelsens årlige brugertilfredshedsundersøgelse af den samlede systemportefølje, hvor der kun indgår få spørgsmål om Navision Stat.

Start brugertilfredshedsundersøgelsen ved at klikke her

Moderniseringsstyrelsens økonomisupport

Enkelte af jer har meldt ind, at man ikke kan komme i kontakt med supporten før kl. 10 og efter kl. 14. Dette er ikke tilfældet for økonomisupporten.

Supporten er fast bemandet fra kl. 9:00 til kl. 15:00. Du kan henvende dig via vores kontaktformular på vores hjemmeside http://www.modst.dk/Systemer/Service-og-Support/Support eller skrive til modstoko@modst.dk