Hvem i Moderniseringsstyrelsen skal du kontakte?

Læs om opgavefordelingen i Moderniseringsstyrelsen.

Henvendelser vedr. tilbagebetaling af SU-lån

Du kan finde generel information og logge dig på digital selvbetjening på Borger.dk.

Gå til borger.dk


Henvendelser og spørgsmål til Rådgivning og Support

Rådgivning og Support i Moderniseringsstyrelsen svarer på spørgsmål om fx:
  • anvendelse af systemer udbudt af Moderniseringsstyrelsen
  • download af vejledninger til systemer udbudt af Moderniseringsstyrelsen
  • ØDUP og partneraftaler
  • ændringer i nummerstrukturen
  • brug af kontoplan
  • brug af regnskabsregler
  • differencer mellem Statens Lønsystem og SKAT/eIndkomst
  • fejlforsendelser af SLS-uddata
  • brugeradministration: Statens Lønsystem, Staten Koncernsystem, Navision Stat,  LDV, INDFAK , REJSUD, ØDUP og PENSAB


Bestillinger og spørgsmål til Statens Administration

Hvis din institution bliver serviceret af Statens Administration, for så vidt angår løn og/eller regnskab, kan du her få svar på spørgsmål om fx:
  • indmelding af budgettal
  • registrering af leverandør
  • kreditnota knyttet til debitor
  • oprettelse af anlægskort
  • fejlrettelse i løn, ferie mv.
  • ændringer i lønudbetaling
  • ændring i ferieregnskab
  • registrering af sygemelding
  • meddelelse om fratræden og feriegodtgørelse
  • ansøgning om løn-/barselsrefusioner 

Er du i tvivl?

Er du i tvivl om, hvilken af kategorierne ovenfor din sag falder indenfor, beder vi dig kontakte Rådgivning og Support, som sørger for, at sagen bliver behandlet det relevante sted.