Drift og support

Det er Danske Bank, der varetager den generelle drift og support vedrørende SKB/OBS.

Danske Banks ansvarsområder

Det er Danske Bank, der varetager den generelle drift og support vedrørende SKB/OBS. På Danske Banks hjemmeside kan du finde vejledninger og blanketter om fx standsning af betalinger og automatisk kontoafstemning. Du kan også skrive eller ringe til Danske Banks SKB/OBS-team og se de oftest stillede spørgsmål og svar på hjemmesiden. I boksen til højre kan du finde kontaktoplysninger til Danske Bank.

Moderniseringsstyrelsen anbefaler desuden, at du tilmelder dig Danske Banks nyhedsservice, hvor du løbende bliver orienteret om driftsstatus og modtager nyheder om SKB/OBS. Du kan tilmelde dig nyhedsservice på Danske Banks hjemmeside


Moderniseringsstyrelsens ansvarsområder

Hvis du har spørgsmål om lovgrundlag, renter og gebyrer eller SKB/OBS som system, skal du kontakte Moderniseringsstyrelsen. Du kan se kontaktoplysninger til Moderniseringsstyrelsen i boksen til højre.