Første gang du tilmelder dig vores kurser og arrangementer

For at du kan tilmelde dig et af vores kurser, skal du være oprettet som bruger af Campus.

Alle medarbejdere fra såvel staten, selvejesektoren som private virksomheder kan få adgang til Campus. Det forudsætter dog, at du er oprettet som bruger af Campus.

Som bruger af Campus kan du logge på Campus før arrangementet for at se oplysninger om det, og efter arrangementet for bl.a. at hente kursusbevis og følge din læringshistorik.

Hvis du er ansat i staten eller i en selvejende institution, som er tilsluttet Campus kan du logge direkte på via dette link, da du allerede er oprettet som bruger via din organisation.

Hvis du er en privat person, ansat i en privat virksomhed eller i en selvejende institution, som ikke er tilsluttet Campus, skal du først oprettes som bruger inden du kan tilmelde dig vores kurser.
Du kan gratis oprette en ekstern bruger via dette link og efterfølgende tilmelde dig den ønskede aktivitet via ovenstående link til log-in siden.

OBS:
Eksterne brugere har kun adgang til de åbne aktiviteter som Moderniseringsstyrelsen udbyder.
E-læring er kun tilgængelig for organisationer som er tilsluttet Campus.

Når du er logget ind, finder du vores kurser i Markedskataloget (under Katalog til højre på forsiden) eller ved at søge i biblioteket på forsiden efter det ønskede kursus.